czwartek, 25 czerwca 2015

Miętowe ufoki z pinch beads.

Jakiś czas temu trafiłam na kulę z pinch beads. To takie koraliki, które akurat mi przypominają kaszę gryczaną. Nie do wszystkiego się nadają ale do kulek jak najbardziej. Wreszcie nastał spokój i mogłam sobie pozwolić na zrobienie czegoś z czystym relaksem weekendowym. Tak więc, powstały kule, które kształtem mojej córce przypomniały ufo.. i nazwała je miętowe ufoki. Ufoki wiszą sobie na sznurze z Cubic Raw wykonanym z koralików NihBeads. Jestem nadal pod wpływem ich fantastycznych pastelowych kolorków.. Skład koralikowy ufoków to: Pinch Beads: Luster Metallic Lt Green i Silver,Toho Round 8.8 Silver Lined Milky White, NihBeads 12/o Opaque Dyed Lt Azur Turquoise i Preciosa 11/o Rainbow Crystal.


 A tak się toto robiło ...

Kulka bardzo się spodobała, więc niedługo pokażę Wam jak ją zrobić samemu. Wbrew pozorom jest to bardzo proste, a z podstawowego elementu można wykombinować różne inne ciekawe formy. No to by było na razie na tyle..

2 komentarze: