środa, 25 grudnia 2013

Śnieżynkowy komplet.

Witajcie Świątecznie. Jakby to było, gdyby na Święta czegoś sobie nie upleść? Wprawdzie powiadają, że "szewc bez butów chodzi", ale u mnie się jakoś to nie sprawdza (na szczęście !) Mimo, iż obawiałam się, że mi braknie ozdób na choinkę, bo wszystko rozeszło się jak przysłowiowe "ciepłe bułeczki", okazało się, że troszkę nachomikowałyśmy z córką i udało się pięknie ustroić choineczkę. Pomimo szału świątecznego (zawsze mnie ogarnia, heheh, mimo, iż co roku obiecuję sobie, że rozsądek zwycięży, to jest jedyny raz w roku, gdy nie mogę się opanować i diabełek we mnie wstępuje hihihi ). No ale do rzeczy, postanowiłam spróbować sił z super duo i oto w międzyczasie świątecznego szału uplotłam taki oto śnieżynkowy komplecik.
 
 A tu przedstawiam naszą choineczkę. Wesołych Świąt dla wszystkich !!!

2 komentarze: