niedziela, 19 maja 2013

Rozpisałam się dzisiaj..... a tu konkurs...

Wracając do świata normalności, po bieganinie białego tygodnia, przejrzałam wreszcie swojego bloga - i tu zaskoczenie duże - dostałam zaproszenie na konkurs .... no i że klimat książki w moim stylu - oczywiście zaraz zaczęłam czytać recenzje no i - pędzikiem do Empiku... Skutek taki, że dzisiaj od rana szalałam z moim małym Nikonkiem..... No i wybrałam do konkursu kielich (świecznik, jak kto woli) i krzyż z czeskiej bohemy... skojarzenia mam takie, a nie inne.. szkoda, że czasu mało mi zostało na zebranie głosów... ale jeśli się spodoba...cóż zobaczymy.. tu jest link do konkursu i moje zdjęcie, może komuś się spodoba, a może ktoś jeszcze zdąży wkleić coś swojego, w końcu wszyscy zaglądający do mnie wykonują przepiękne rzeczy, na widok których mnie samej często "kopara opada".
Link do konkursu: https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838


moje zdjęcie:


2 komentarze:

  1. piękności. pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i mam nadzieję, że znajdziesz pasmanterię :)

    OdpowiedzUsuń